«Θέλω να καταγγείλω τον ιδιοκτήτη του 24ωρου Repeat στην Ιπποκράτους 41»

Νέα καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά εργοδότη προς τους εργαζομένους του βλέπει το φως της δημοσιότητας. Η καταγγελία έρχεται από πρώην εργαζόμενο σε γνωστό μαγαζί γρήγορου φαγητού της οδού Ιπποκράτους. Ο καταγγέλλων έστειλε αρχικά το κείμενο ως μήνυμα στο facebook στη σελίδα Ραδιοφράγματα και στη συνέχεια το κείμενο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα iforinterview.com, η οποία ασχολείται με εργασιακά θέματα.

Η καταγγελία:

“Θέλω να καταγγείλω τον Γιάννη Πάλμο, ιδιοκτήτη του 24ωρου “Repeat” επί της οδού Ιπποκράτους 41.

Δούλευα στο μαγαζί του για ενάμιση χρόνο. Αυτά που θα γράψω είναι μόνο μερικά από όσα έγιναν μέσα στο μαγαζί το διάστημα που βρισκόμουν εκεί. Πρόκειται για έναν άνθρωπο ο οποίος με κάθε ευκαιρία φρόντιζε να βγάζει τις ρατσιστικές του αντιλήψεις προς τα έξω λέγοντας χαρακτηριστικά ότι Αλβανοί, Βούλγαροι, Έλληνες και γενικά Βαλκάνιοι είναι οι χειρότεροι εργαζόμενοι, εκθειάζοντας παράλληλα τους “οργανωμένους” Γερμανούς.

Φυσικά το προσωπικό του ήταν κατεξοχήν παιδιά από χώρες των Βαλκανίων.

Χαρακτηριστικό δείγμα της παιδείας του κυρίου Πάλμου ο οποίος έχει δύο παιδιά, είναι το ότι κάποτε είπε σε γυναίκα συνάδελφο μου πως “Δεν έχεις ανάγκη εσύ, εσύ θα κουνήσεις τον κώλο σου και θα βρεις κι αλλού δουλειά. Εμείς τι να κουνήσουμε;”.

Αγενής και επιδεικτικός μέχρι αηδίας απέναντι στο προσωπικό, ευγενικός μόνο με τους πελάτες του. Δεν ήταν λίγες οι φορές που έβαζε άτομα να δουλεύουν διπλοβάρδια και τριπλοβάρδια επειδή κάποιος δε μπορούσε να έρθει για τη βάρδια του. Χαρακτηριστικά είχε πει “δε με ενδιαφέρει ακόμα και να πεθάνει κάποιος, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να δουλεύει το μαγαζί”.

Κάποτε, για ένα ανθρώπινο λάθος είχε πει σε άτομο “Τι προτιμάς, οικονομικό πόλεμο ή ψυχολογικό;”

Φυσικά ο κύριος Πάλμος δεν κολλάει ούτε τα μισά ένσημα που έχει αποφασίσει μόνος του να κολλάει στα παιδιά κι όταν του ζητηθούν τα δεδουλευμένα απαντά πάντα επιθετικά.

“Αυτοί κάτω (στη λάντζα) είναι όλοι αμόρφωτοι, για ένα κομμάτι ψωμί ζουν. Μην έχεις πολλά πολλά μαζί τους.” ήταν μια ακόμα από τις ατάκες του.

Και μιας και είπαμε για λάντζα, ο κύριος Πάλμος, ως κύριος, καθαρίζει τα παπούτσια του στον νεροχύτη που πλένουμε τα μαρούλια, ενώ σε περιστατικό που συνάδελφος κόπηκε και το αίμα χύθηκε στα μαρούλια, αντί να το πετάξει και να χάσει κάποια ευρώ προτίμησε να πάρει όλο το γαστρονόμο κάτω και να τα πλύνει. Ωστόσο έχει απειλήσει – δε γνωρίζω αν το έχει κάνει – ότι παρόλα αυτά θα βάλει δικηγόρο να φτιάξει χαρτί στο οποίο θα υπογράψουμε ότι σε περίπτωση μήνυσης από πελάτη για δηλητηρίαση ή οτιδήποτε άλλο, ευθύνεται το προσωπικό ΚΑΙ ότι έχει λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση, ενώ κάτι τέτοιο δε συνέβη ποτέ.

Ο κύριος Πάλμος, ως γνήσιο αφεντικό, φρόντιζε με κάθε ευκαιρία να κόβει μερίδιο από τον μισθό. Άτομα από το προσωπικό που λειτουργούσαν ως τσιράκια του, δε δίσταζαν να δίνουν τους πάντες για αστείους λόγους τύπου “κόβει τις ντομάτες χοντρές”. Κατά συνέπεια, ανέβαινες πάνω κι αφού σε έλουζε με διαφορά ωραία πράγματα για το πόσο άχρηστος είσαι, σου έκοβε κι ένα δεκάρικο.

Ο κύριος Πάλμος άφηνε χαρτάκια κολλημένα στην ταμειακή με τα οποία υποχρέωνε το ταμείο να μην κόβει αποδείξεις βάζοντας την εργαζόμενη σε κίνδυνο απέναντι σε ενδεχόμενο έλεγχο.

Κοινώς, όποιος προτιμούσε να κινείται βάσει νόμου κι όχι με τα νερά του Γιάννη, δεχόταν ανελέητο ψυχολογικό πόλεμο από αφεντικό και ρουφιάνους μέχρι να δηλώσει την παραίτηση του.

Αυτό είναι το Repeat. Αυτός είναι ο κύριος Πάλμος. Αυτό είναι το 99,9% των αφεντικών.”

3pointmagazine.gr